Providers met de beste klachtafhandeling

Mocht er toch eens iets misgaan - een verkeerd bedrag op een factuur, verkeerde dienst geleverd, etc - dan is het fijn om te weten dat je provider daar goed mee om gaat.

Het gaat hier om de afhandeling van klachten die online op openbare sites gemeld worden.

Het betekent dus niet automatisch dat een provider die 0% afhandeling heeft, ook geen enkele klacht oplost. Als de klacht telefonisch wordt gemeld kan het bijvoorbeeld via die weg opgelost worden, dat zie je hier dan niet terug.

Toch geeft het wel een beeld van hoe serieus een provider klachten neemt.

Toon ook (a)DSL aanbieders

#
Provider
Klachten score
1
100% opgeloste klachten
uit 146 (laatste klacht op 09/1/2022)
2
99% opgeloste klachten
uit 148 (laatste klacht op 09/5/2022)
3
89% opgeloste klachten
uit 161 (laatste klacht op 09/2/2022)
4
0% opgeloste klachten
uit 4 (laatste klacht op 07/13/2022)
5
0% opgeloste klachten
uit 7 (laatste klacht op 05/6/2022)
6
0% opgeloste klachten
uit 546 (laatste klacht op 09/6/2022)
7
0% opgeloste klachten
uit 195 (laatste klacht op 09/5/2022)
8
0% opgeloste klachten
uit 113 (laatste klacht op 09/7/2022)
9
0% opgeloste klachten
uit 113 (laatste klacht op 09/7/2022)
10
0% opgeloste klachten
uit 488 (laatste klacht op 09/6/2022)
11
12
Laatst geupdate om: 10/7/2022, 11:34:38 AM